Prihlás sa
Úvod FAQ - často kladené otázky

FAQ - často kladené otázky

Klikni na otázku, ktorú ťa zaujíma a dozvieš sa odpoveď. Máš inú otázku? Kontaktuj náš zákaznícky servis.
 

Všeobecné

Nákup

Produkty

BUSHMAN Club

 

ODPOVEDE:

Všeobecné

Prečo mi tykáte? 
Tykanie sme zvolili preto, že chceme byť svojim zákazníkom bližšie a viac zdieľať spoločné hodnoty, ak ich máme, napríklad ako v kruhu priateľov alebo vo veľkej rodine. Nie je nám blízke chladné rozdelenie na svet predávajúcich a kupujúcich. Preto sme si túto formu oslovovania zvolili, chceme sa jej držať a určite tým nechceme nikoho urážať alebo si nectiť.

Nech hľadám, ako hľadám, nemôžem to nájsť.
Ak hľadáš niečo konkrétne a nemôžeš to na webe www.BUSHMAN.sk nájsť, obráť sa na náš zákaznický servis.

Nepamätám si heslo do svojho účtu – ako mám postupovať?
Pokiaľ si nepamätáš heslo do svojho účtu, stačí v sekcii „Prihlás sa“ kliknúť na „Zabudnuté heslo?“. Potom zadáš svoj pôvodný e-mail a klikneš na „Resetovať heslo“. Na zadaný e-mail ti pošleme nové heslo. Po prihlásení ho môžeš zmeniť, stačí v sekcii „Tvoj účet“ kliknúť na svoje meno, nové heslo dvakrát zadať do kolónky „Zmena hesla“ a potvrdiť tlačidlom „Uložiť zmeny“.

Chcem sa prihlásiť, ale stránky mi hlásia, že môj e-mail neexistuje – ako mám postupovať?
Pokiaľ sa snažíš prihlásiť s e-mailom uvedeným pri registrácii, ale stránky hlásia, že zákazník s uvedenou e-mailovou adresou neexistuje, kontaktuj nás na [email protected]. Radi ti pomôžeme.

Mám nový e-mail, ako ho môžem zmeniť aj pri svojej registrácii?
Kontaktuj nás na [email protected]. Radi ti pomôžeme.

Kde nájdem svoje zákaznícke číslo?
Po prihlásení klikni v sekcii „Tvoj účet“ na svoje meno. Svoje osobné číslo nájdeš pod čiarovým kódom.
 

Predĺženie platnosti Darčekového certifikátu

Mnoho zákazníkov je presvedčených, že predĺžiť platnosť darčekového certifikátu nie je žiadny problém. Lenže situácia je zložitejšia, než sa môže zdať. Platnosť certifikátov udáva systém, ktorý po uplynutí tejto lehoty certifikát sám zneplatní a je potom nemožné s ním čokoľvek robiť. Vždy si preto prosím stráž termín, uvedený na voucheri, a keby si mal akúkoľvek nezrovnalosť, detailne si prečítaj podmienky na jeho uplatnenie.
Pretože sa snažíme zákazníkom a ich potrebám vychádzať v ústrety, pri nových certifikátoch sme platnosť predĺžili z pol roka na 1 rok. Tým získaš dostatočný priestor na to si z nášho sortimentu vybrať a voucher uplatniť.
Ďakujeme za pochopenie; snažíme sa splniť svoje záväzky a jedným z nich je aj jednotný prístup k zákazníkom. Všetci majú rovnaké podmienky nákupu aj rovnaké podmienky na uplatnenie voucheru, ktorého reklamácia ani predĺženie platnosti v súčasnej dobe nie sú možné.
*Darčekový certifikát je použiteľný iba raz a nie je možné ho nahradiť ani zameniť za peniaze. 
 

Nákup

Kde nájdem kontakt na konkrétnu predajňu?
Adresu a telefónny kontakt nájdeš v zozname našich predajní TU.

Kde nájdem otváraciu dobu predajní?
Otváraciu dobu nájdeš v zozname našich predajní TU.

Ako môžem vymeniť zakúpený tovar?
Informácie o procese výmeny nájdeš TU. Štandardná lehota na výmenu je 14 dní, členovia BUSHMAN Clubu ju majú predĺženú na 45 dní.

Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?
Informácie o procese vrátenia nájdeš TU. Vrátiť môžeš iba tovar objednaný cez e-shop.

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?
Návod, ako postupovať pri reklamácii, nájdeš TU.

Kde zistím, v akom stave je moja objednávka alebo výmena?
Informácie o stave svojej objednávky alebo výmeny nájdeš po prihlásení do svojho účtu v sekcii Tvoj účet – Moje objednávky.

Kde zistím, v akom stave je moja reklamácia?
Pre informácie o stave svojej reklamácie napíš na náš zákaznický servis.

Nepodarilo sa mi zaplatiť objednávku kartou – ako mám postupovať?
Objednávku môžeš zaplatiť bankovým prevodom na účet číslo: 2943056316/1100 TatraBanka (IBAN SK67 1100 0000 0029 4305 6316 SWIFT TATRSKBX). Ako variabilný symbol uveď číslo svojej objednávky. O vykonanej platbe prevodom nás, prosím, informuj e-mailom na [email protected].

Chcem stornovať svoju objednávku – ako mám postupovať?
Pokiaľ chceš svoju objednávku stornovať, kontaktuj prosím náš zákaznický servis. Radi ti pomôžeme. Do e-mailu vždy uveď číslo svojej objednávky.

Chcem zmeniť spôsob platby – ako mám postupovať?
Pokiaľ chceš pri svojej objednávke zmeniť spôsob platby (dobierka, karta, bankový prevod), obráť sa na náš zákaznický servis. Radi ti pomôžeme.

Chcem zmeniť už dokončenú objednávku – ako mám postupovať?
Pokiaľ chceš čokoľvek zmeniť pri už existujúcej objednávke, kontaktuj náš zákaznický servis. Radi ti pomôžeme.

Chcem predĺžiť lehotu na vyzdvihnutie svojej objednávky na predajni – ako mám postupovať?
Pokiaľ si nestihneš vyzdvihnúť objednávku na predajni v termíne 5 dní, kontaktuj zvolenú predajňu a dohovor si predĺženie termínu uloženia zásielky. Radi ti vyjdeme v ústrety.

Prečo po prihlásení nevidím históriu svojich nákupov?
Informácie o tvojich doterajších nákupoch zatiaľ nie sú v systéme ani po prihlásení viditeľné. Zobrazenie histórie nákupov plánujeme spustiť v lete 2021. Všetky tvoje nákupy pod tvojím osobným číslom ale evidujeme a načítame ti ich pre výpočet tvojej pravidelnej odmeny. Ak si v BUSHMAN Clube, načítame ti ich aj pre postup v rámci úrovne členstva. Pokiaľ si v BUSHMAN Clube, po prihlásení tiež pri produktoch vidíš svoju zvýhodnenú cenu a zobrazujú sa ti výhodné ponuky určené iba členom BUSHMAN Clubu. Pokiaľ svoju zľavu u produktov nevidíš alebo máš inú pripomienku, kontaktuj nás e-mailom na [email protected]. Radi ti pomôžeme.
 

Produkty

Kde zistím bližšie informácie o produkte?
Všetky dostupné informácie o produkte, vrátane dostupnosti na predajniach, nájdeš v detaile produktu. Na produkt si môžeš siahnuť a vyskúšať si ho v našich predajniach. Keď sa stane, že ti náš produkt nesedí, môžeš si tovar vymeniť za pohodlnejší do 14 dní. Ak si v našom BUSHMAN Clube, máš na výmenu 45 dní.

Ako zistím správnu veľkosť oblečenia, klobúkov či opaskov?
Návod, ako si vybrať správnu veľkosť, nájdeš TU. U veľkosti topánok uvádzame štandardné veľkosti EU. Keď sa stane, že ti náš produkt nesedí, môžeš si tovar vymeniť za pohodlnejší do 14 dní. Ak si v našom BUSHMAN Clubu, máš na výmenu 45 dní.

Čo znamená označenie „P“ pri veľkosti nohavíc?
Označenie „P“ za číslom veľkosti nohavíc znamená„predĺžená dĺžka nohavíc“ – nohavice takto označené sú o 8 cm dlhšie ako pri štandardných veľkostiach. Vieš, že tak širokú škálu veľkostí nohavíc ako BUSHMAN ponúka len málokto?

Aký je rozdiel medzi číslovaním nohavíc a džínsov?
Číslovanie klasických nohavíc vychádza z metrického systému a číslovania džínsov z palcového systému. Akým rozmerom zodpovedajú čísla nohavíc a džínsov, zistíš v tabuľke veľkostí.
Ako skrátiť opasok?
  • vypáraj ozdobné prešívanie až k miestu, kde chceš opasok skrátiť odrezaním
  • odrež opasok tak, aby si neprerezal niť. Ak chceš, zafarbi rez farbou podobnou vrchnej farbe opasku
  • na ozdobnej niti urob uzlík (na spodnej strane opasku) a to čo najbližšie k telu opasku
  • koniec nite odstrihni a môžeš pre istotu zataviť koniec
  • nasaď sňatú koncovku opasku s prackou a naznačte miesto pre priebojník na opasku
  • sním koncovku, priebojníkom vyraz otvor, nasaď koncovku späť a priskrutkuj – hotovo – takto sa nebude nikdy párať
 

BUSHMAN Club

Chcem sa stať členom BUSHMAN Clubu – ako mám postupovať?
Je to jednoduché. Ak ešte nemáš na www.BUSHMAN.sk registráciu, registruj sa TU a začiarkni políčko „Chcem byť členom BUSHMAN Clubu“. Ak už registráciu na www.BUSHMAN.sk máš, ale nie si v BUSHMAN Clube, prihlás sa a v sekcii „Tvoj účet“ klikni na svoje meno. Začiarkni políčko „Chcem sa stať členom BUSHMAN Clubu“ a klikni na tlačidlo „Uložiť zmeny“.

Prečo by som sa mal/a stať členom BUSHMAN Clubu?
Všetky výhody a pravidlá plynúce z členstva v BUSHMAN Clube nájdeš TU.

Už mám členskú kartu BUSHMAN Clubu, musím sa na novom e-shope www.BUSHMAN.sk znovu registrovať?
Do nového e-shopu www.BUSHMAN.sk sa znovu registrovať nemusíš, tvoj účet sme sem previedli. Pokiaľ si nepamätáš pôvodné heslo do svojho účtu, stačí v sekcii „Prihlás sa“ kliknúť na „ Nemôžeš si spomenúť na heslo?“. Potom zadáš svoj pôvodný e-mail a klikneš na „Resetovať heslo“. Na zadaný e-mail ti pošleme nové heslo. Po prihlásení ho môžeš zmeniť, stačí v sekcii „Tvoj účet“ kliknúť na svoje meno, nové heslo dvakrát zadať do kolónky „Zmena hesla“ a potvrdiť tlačidlom „Uložiť zmeny“. Po prihlásení objednávať cez e-shop ako člen klubu a ihneď vidíš zľavu, akú máš podľa svojej úrovne v BUSHMAN Clubu. Po prihlásení sa ti nákupy automaticky nahrávajú na účet. Pri nákupe v kamennej predajni stačí nahlásiť tvoje osobné číslo (číslo karty) – členskú kartu nemusíš mať fyzicky so sebou.

Kedy obdržím svoju zákaznícku kartu?
V súlade s hodnotami značky BUSHMAN sme upustili od vydávania plastových kariet. Svoje osobné číslo, ktorým sa môžeš preukazovať aj v kamenných predajniach, nájdeš po prihlásení v sekcii „Tvoj účet“ po kliknutí na svoje meno. Svoje osobné číslo nájdeš pod čiarovým kódom.

O možnosti registrácie do BUSHMAN Clubu som sa dozvedel až po uskutočnení nákupu, môžem spätne nechať dohrať účtenku/faktúru na svoj účet?
Áno, kópiu alebo fotografiu účtenky alebo faktúry nám zašli na [email protected].

Pri nákupe v predajni som zabudol/a nahlásiť, že som členom BUSHMAN Clubu, je možné účtenku dodatočne nahrať na môj účet?
Áno, kópiu alebo fotografiu účtenky nám zašli na [email protected].

Pri objednávaní tovaru som zistil/a, že sa mi neprepísala zľava, ktorú mám na členskej karte. Ako mám postupovať?
Pre uplatnenie členských výhod je nutné byť prihlásený vo svojom účte, ktorý je na danú kartu viazaný. Pokiaľ si nepamätáš e-mail ani heslo, ktoré máš k účtu priradené, napíš nám na [email protected]. Objednávku nedokončuj, budeš ju musieť po prihlásení urobiť znova.