Prihlás sa
Úvod FAQ - často kladené otázky

FAQ - často kladené otázky

Klikni na otázku, ktorú ťa zaujíma a dozvieš sa odpoveď. Máš inú otázku? Kontaktuj náš zákaznícky servis.
 

Všeobecné

Nákup

Produkty

BUSHMAN Club

 

ODPOVEDE:

Všeobecné

Prečo mi tykáte?
Tykanie sme zvolili preto, že chceme byť svojim zákazníkom bližšie a viac zdieľať spoločné hodnoty, ak ich máme, napríklad ako v kruhu priateľov alebo vo veľkej rodine. Nie je nám blízke chladné rozdelenie na svet predávajúcich a kupujúcich. Preto sme si túto formu oslovovania zvolili, chceme sa jej držať a určite tým nechceme nikoho urážať alebo si nectiť.

Nech hľadám, ako hľadám, nemôžem to nájsť.
Ak hľadáš niečo konkrétne a nemôžeš to na webe www.BUSHMAN.sk nájsť, obráť sa na náš zákaznický servis.

Nepamätám si heslo do svojho účtu – ako mám postupovať?
Pokiaľ si nepamätáš heslo do svojho účtu, stačí v sekcii „Prihlás sa“ kliknúť na „Zabudnuté heslo?“. Potom zadáš svoj pôvodný e-mail a klikneš na „Resetovať heslo“. Na zadaný e-mail ti pošleme nové heslo. Po prihlásení ho môžeš zmeniť, stačí v sekcii „Tvoj účet“ kliknúť na svoje meno, nové heslo dvakrát zadať do kolónky „Zmena hesla“ a potvrdiť tlačidlom „Uložiť zmeny“.

Chcem sa prihlásiť, ale stránky mi hlásia, že môj e-mail neexistuje – ako mám postupovať?
Pokiaľ sa snažíš prihlásiť s e-mailom uvedeným pri registrácii, ale stránky hlásia, že zákazník s uvedenou e-mailovou adresou neexistuje, kontaktuj nás na [email protected]. Radi ti pomôžeme.

Mám nový e-mail, ako ho môžem zmeniť aj pri svojej registrácii?
Kontaktuj nás na [email protected]. Radi ti pomôžeme.

Kde nájdem svoje zákaznícke číslo?
Po prihlásení klikni v sekcii „Tvoj účet“ na svoje meno. Svoje osobné číslo nájdeš pod čiarovým kódom.
 

Nákup

Kde nájdem kontakt na konkrétnu predajňu?
Adresu a telefónny kontakt nájdeš v zozname našich predajní TU.

Kde nájdem otváraciu dobu predajní?
Otváraciu dobu nájdeš v zozname našich predajní TU.

Ako môžem vymeniť zakúpený tovar?
Informácie o procese výmeny nájdeš TU. Štandardná lehota na výmenu je 14 dní, členovia BUSHMAN Clubu ju majú predĺženú na 45 dní.

Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?
Informácie o procese vrátenia nájdeš TU. Vrátiť môžeš iba tovar objednaný cez e-shop.

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?
Návod, ako postupovať pri reklamácii, nájdeš TU.

Kde zistím, v akom stave je moja objednávka alebo výmena?
Informácie o stave svojej objednávky alebo výmeny nájdeš po prihlásení do svojho účtu v sekcii Tvoj účet – Moje objednávky.

Kde zistím, v akom stave je moja reklamácia?
Pre informácie o stave svojej reklamácie napíš na náš zákaznický servis.

Nepodarilo sa mi zaplatiť objednávku kartou – ako mám postupovať?
Objednávku môžeš zaplatiť bankovým prevodom na účet číslo: 2943056316/1100 TatraBanka (IBAN SK67 1100 0000 0029 4305 6316 SWIFT TATRSKBX). Ako variabilný symbol uveď číslo svojej objednávky. O vykonanej platbe prevodom nás, prosím, informuj e-mailom na [email protected].

Chcem stornovať svoju objednávku – ako mám postupovať?
Pokiaľ chceš svoju objednávku stornovať, kontaktuj prosím náš zákaznický servis. Radi ti pomôžeme. Do e-mailu vždy uveď číslo svojej objednávky.

Chcem zmeniť spôsob platby – ako mám postupovať?
Pokiaľ chceš pri svojej objednávke zmeniť spôsob platby (dobierka, karta, bankový prevod), obráť sa na náš zákaznický servis. Radi ti pomôžeme.

Chcem zmeniť už dokončenú objednávku – ako mám postupovať?
Pokiaľ chceš čokoľvek zmeniť pri už existujúcej objednávke, kontaktuj náš zákaznický servis. Radi ti pomôžeme.

Chcem predĺžiť lehotu na vyzdvihnutie svojej objednávky na predajni – ako mám postupovať?
Pokiaľ si nestihneš vyzdvihnúť objednávku na predajni v termíne 5 dní, kontaktuj zvolenú predajňu a dohovor si predĺženie termínu uloženia zásielky. Radi ti vyjdeme v ústrety.

Prečo po prihlásení nevidím históriu svojich nákupov?
Informácie o tvojich doterajších nákupoch zatiaľ nie sú v systéme ani po prihlásení viditeľné. Zobrazenie histórie nákupov plánujeme spustiť v lete 2021. Všetky tvoje nákupy pod tvojím osobným číslom ale evidujeme a načítame ti ich pre výpočet tvojej pravidelnej odmeny. Ak si v BUSHMAN Clube, načítame ti ich aj pre postup v rámci úrovne členstva. Pokiaľ si v BUSHMAN Clube, po prihlásení tiež pri produktoch vidíš svoju zvýhodnenú cenu a zobrazujú sa ti výhodné ponuky určené iba členom BUSHMAN Clubu. Pokiaľ svoju zľavu u produktov nevidíš alebo máš inú pripomienku, kontaktuj nás e-mailom na [email protected]. Radi ti pomôžeme.
 

Produkty

Kde zistím bližšie informácie o produkte?
Všetky dostupné informácie o produkte, vrátane dostupnosti na predajniach, nájdeš v detaile produktu. Na produkt si môžeš siahnuť a vyskúšať si ho v našich predajniach. Keď sa stane, že ti náš produkt nesedí, môžeš si tovar vymeniť za pohodlnejší do 14 dní. Ak si v našom BUSHMAN Clube, máš na výmenu 45 dní.

Ako zistím správnu veľkosť oblečenia, klobúkov či opaskov?
Návod, ako si vybrať správnu veľkosť, nájdeš TU. U veľkosti topánok uvádzame štandardné veľkosti EU. Keď sa stane, že ti náš produkt nesedí, môžeš si tovar vymeniť za pohodlnejší do 14 dní. Ak si v našom BUSHMAN Clubu, máš na výmenu 45 dní.

Čo znamená označenie „P“ pri veľkosti nohavíc?
Označenie „P“ za číslom veľkosti nohavíc znamená„predĺžená dĺžka nohavíc“ – nohavice takto označené sú o 8 cm dlhšie ako pri štandardných veľkostiach. Vieš, že tak širokú škálu veľkostí nohavíc ako BUSHMAN ponúka len málokto?

Aký je rozdiel medzi číslovaním nohavíc a džínsov?
Číslovanie klasických nohavíc vychádza z metrického systému a číslovania džínsov z palcového systému. Akým rozmerom zodpovedajú čísla nohavíc a džínsov, zistíš v tabuľke veľkostí.
Ako skrátiť opasok?
  • vypáraj ozdobné prešívanie až k miestu, kde chceš opasok skrátiť odrezaním
  • odrež opasok tak, aby si neprerezal niť. Ak chceš, zafarbi rez farbou podobnou vrchnej farbe opasku
  • na ozdobnej niti urob uzlík (na spodnej strane opasku) a to čo najbližšie k telu opasku
  • koniec nite odstrihni a môžeš pre istotu zataviť koniec
  • nasaď sňatú koncovku opasku s prackou a naznačte miesto pre priebojník na opasku
  • sním koncovku, priebojníkom vyraz otvor, nasaď koncovku späť a priskrutkuj – hotovo – takto sa nebude nikdy párať
 

BUSHMAN Club

Chcem sa stať členom BUSHMAN Clubu – ako mám postupovať?
Je to jednoduché. Ak ešte nemáš na www.BUSHMAN.sk registráciu, registruj sa TU a začiarkni políčko „Chcem byť členom BUSHMAN Clubu“. Ak už registráciu na www.BUSHMAN.sk máš, ale nie si v BUSHMAN Clube, prihlás sa a v sekcii „Tvoj účet“ klikni na svoje meno. Začiarkni políčko „Chcem sa stať členom BUSHMAN Clubu“ a klikni na tlačidlo „Uložiť zmeny“.

Prečo by som sa mal/a stať členom BUSHMAN Clubu?
Všetky výhody a pravidlá plynúce z členstva v BUSHMAN Clube nájdeš TU.

Už mám členskú kartu BUSHMAN Clubu, musím sa na novom e-shope www.BUSHMAN.sk znovu registrovať?
Do nového e-shopu www.BUSHMAN.sk sa znovu registrovať nemusíš, tvoj účet sme sem previedli. Pokiaľ si nepamätáš pôvodné heslo do svojho účtu, stačí v sekcii „Prihlás sa“ kliknúť na „ Nemôžeš si spomenúť na heslo?“. Potom zadáš svoj pôvodný e-mail a klikneš na „Resetovať heslo“. Na zadaný e-mail ti pošleme nové heslo. Po prihlásení ho môžeš zmeniť, stačí v sekcii „Tvoj účet“ kliknúť na svoje meno, nové heslo dvakrát zadať do kolónky „Zmena hesla“ a potvrdiť tlačidlom „Uložiť zmeny“. Po prihlásení objednávať cez e-shop ako člen klubu a ihneď vidíš zľavu, akú máš podľa svojej úrovne v BUSHMAN Clubu. Po prihlásení sa ti nákupy automaticky nahrávajú na účet. Pri nákupe v kamennej predajni stačí nahlásiť tvoje osobné číslo (číslo karty) – členskú kartu nemusíš mať fyzicky so sebou.

Kedy obdržím svoju zákaznícku kartu?
V súlade s hodnotami značky BUSHMAN sme upustili od vydávania plastových kariet. Svoje osobné číslo, ktorým sa môžeš preukazovať aj v kamenných predajniach, nájdeš po prihlásení v sekcii „Tvoj účet“ po kliknutí na svoje meno. Svoje osobné číslo nájdeš pod čiarovým kódom.

O možnosti registrácie do BUSHMAN Clubu som sa dozvedel až po uskutočnení nákupu, môžem spätne nechať dohrať účtenku/faktúru na svoj účet?
Áno, kópiu alebo fotografiu účtenky alebo faktúry nám zašli na [email protected].

Pri nákupe v predajni som zabudol/a nahlásiť, že som členom BUSHMAN Clubu, je možné účtenku dodatočne nahrať na môj účet?
Áno, kópiu alebo fotografiu účtenky nám zašli na [email protected].

Pri objednávaní tovaru som zistil/a, že sa mi neprepísala zľava, ktorú mám na členskej karte. Ako mám postupovať?
Pre uplatnenie členských výhod je nutné byť prihlásený vo svojom účte, ktorý je na danú kartu viazaný. Pokiaľ si nepamätáš e-mail ani heslo, ktoré máš k účtu priradené, napíš nám na [email protected]. Objednávku nedokončuj, budeš ju musieť po prihlásení urobiť znova.