Prihlás sa
Úvod Všetky články Jana Lenková, marketingová a obchodná riaditeľka: Prečo nosím Bushman?

Jana Lenková, marketingová a obchodná riaditeľka: Prečo nosím BUSHMAN?

Myslíš, že byť riaditeľom čohokoľvek je nuda? Jana Lenková Ťa vyvedie z omylu rýchlosťou blesku :). Keď sa totiž prepojí dobrodružná duša, akčný životný štýl, nadšenie a zmysel pre organizáciu, nemôže to dopadnúť inak ako skvele...
image
Pracovala si v reklamnej agentúre, si autorkou kníh pre deti, založila si materské centrum... To je dosť farbistá profesijná dráha. Nepostrádaš na svojej súčasnej pozícii kreativitu a adrenalín? 
A kto hovorí, že ho v Bushmane nemám 😉? Za tie 4 roky, čo tu som, sa stále niečo deje. Prepojili sme marketing a obchod, kompletne zrealizovali e-commerce oddelenia, zdvojnásobili B2B tím, vytvorili 4 nové domény,... Môj šéf veľmi dobre vie, že sa nesmie stať, aby som pred sebou nemala nové výzvy, pretože by som sa mohla začať nudiť a to by potom bola cesta na odchodnú😊. Keď som postrádala motiváciu na predchádzajúcu pozíciu a nemohla prísť na užitočný podnikateľský projekt, narodila sa mi niekoľko mesiacov potom v 41 rokoch dcéra. Aj vďaka tomu je v mojom živote adrenalínu aj kreativity dosť a dosť.
 

Čím sa Bushman podľa teba líši od ostatných outdoorových značiek?
S väčšinou prémiových značiek má spoločný dôraz na kvalitu. Kvalita bola a je našou prioritou. Akonáhle prestane byť perfektný, výrobok rušíme a prechádzame k inému výrobcovi. Rovnako ako väčšina v outdoorovej brandži kladieme dôraz na funkčné vlastnosti výrobkov – pojem „funkčnosť“ je však pre našich zákazníkov úplne špecifický. Náš zákazník chce predovšetkým pohodlie a výdrž, preto aplikujeme kovové zipsy, zosilnený sed, trojitý šev, vysokú gramáž atď.. 

Čím už sa odlišujeme viac, je unikátnosť vecí, dizajn, ktorý vzniká v Čechách, testuje sa na reálnych modeloch, strihy sa skúšajú na živých ľuďoch. Niekto by možno povedal, že je to trochu „old school“ riešenie, ale keď človek vstúpi do modelárne plnej nití, zipsov, cievok a krásnych šijacích strojov, pochopí, že to myslíme vážne 😉. Pri niektorých outdoorových značkách predstavujú nové produkty napríklad len 10 % celkovej produkcie ročne, u nás je to cca 70 % kolekcie a to dvakrát ročne – na jar a na jeseň. Najviac sa Bushman líši tým, že šije takmer výhradne z prírodných materiálov. Bushman je Bushman. Iná taká značka skrátka nie je…


Vieme, ČO šijeme. Vieme, PRE KOHO šijeme.Ale čo tí, ktorí značku tvoria? Akí podľa teba sú "ľudia z Bushmanu"? 
Je ťažké popísať celé to panoptikum ľudí, ktorí sa schádzajú k Sázave do našich kancelárií. Záujmy máme každý iné, povahovo pokrývame snáď celé spektrum psychotypológií, ale jedno máme spoločné: záleží nám na výsledku. Aj učiteľke, aj dizajnérke, aj skladníkovi ide vo finále o dokonalý produkt a spokojného zákazníka. Inde to boli frázy, tu je to realistický cieľ.
 
 
Na záver otázka "na telo". Ako si najlepšie vyčistíš hlavu?
Ideálnym riešením je vysoká hora, partia fajn ľudí a zapadnutá civilizácia alebo hlboký oceán v niektorej mnou doteraz neprecestovanej krajine.
 

CESTOVATEĽSKÉ BUSHMAN TIPY PODĽA JANY: 
 
•    Ponožky TREK nevyťahajú sa, perfektne držia tvar

•    Klobúk HOBO – je skladný, ľahký, výborne ochráni proti slnku

•    Topánky GOER – pohodlné, nekĺzavé a pritom majú naozaj pekný design
 
MESTSKÉ BUSHMAN TIPY PODĽA JANY: 

•    Batoh CRONY do práce a pre mestské cestovanie je ideálny!

•    Šaty MARLI/CORALINE – pristanú, hrejú, nekrčia sa

•    Nohavice PARMA – skvele sadnú, ale nikde neškrtia, môžem ich nosiť v pohode celý deň

•    Termohrnček CAFETO – nepovoľuje, udrží nápoj naozaj dlho teplý, nekĺže v dlaniach

•    Opasok BOTTLE BELT – je z pevnej kože a jedným slovom: božský! 
 


Mrkni sa aj na ďalšie obľúbené produkty --- bavlnené TRIČKÁ, pohodlnú, funkčnú aj nadčasovú OBUV nebo DOPLNKY, ktoré využiješ na cestách do prírody.